Selasa, 12 Mac 2013

CUTI MID SEM

Assalammualaikum semua......
Maaflaa dah lama x update blog ni.. Macam mana la aku nak update blog klu laptop aq dh Rosakkkkkkkkkk.... Habis aku punya assignment dalam laptop tu... Dah laa laptop aq tu rosak time aku nak presentation lak tu... Bala-bala...

Tapi x pe.. Apa lagi nak dikesalkan. Benda dah jadi. Redha jela... Aku baru sahaja lepas habis exam mid term... Penatnya aku nak menghafal apa yang lecterur aku ajar. Memang pening.......Tapi alhamdulillah... Semuanya lancar je masa aku jawab soalan tu... Korang semua doakan aku dpt result yang bagus yea.. Setelah penat mentelaah belajar sampai tengah malam, akhir dapat juga aku rehatkan minda aku kejap dengan bercuti selama SEMINGGU...  Huhuhuhu,,,,,, Kepada korang nak periksa tu buat elok-elok taw.. dan semiga berjaya.. Chaiyyoookkkkk.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan